Selamat Datang !


Sahabat

Selasa, 26 April 2011

kehidupan

assalamualaikum..
kehidupan didunia ini byk cabarannya..
jadi kita mesti byk bersabar
supaya kita dapat sentiasa mengingati Allah..

Selalu lah berzikir kepada-Nya..
agar segala urusan kerja kita akn dipermudahkan oleh Allah
Insyaallah..
Seperti saya juga yg byk cabran dlm hidup sy ni
makin hari makin membesar diri ku ini..
adakah aku bersedia menghadapi segala
cabaran dan dugaan di
masa akan datang ?
adakah aku akn mudah mengalah?
adakah aku akn bersabar?
....

terima kasih kepada yg membaca
berilah komen yg membina
kepada saya
supaya sy dpt mengharungi hidup
ini dengan hati yg sabr..
Insyaallah..

apa sebenarnya
yg akn terjadi dimasa
yg akn dtg
hanya ALLAH sahaja yg mengetahui..
Kita mampu berusaha Sahaja..

adakah aku bersedia
memasuki ke alam universiti
sekiranya mendapat tawaran..
selepas habisnya alam persekolahan..

sekian ..terima kasih..
WSALAM..




4 ulasan:

  1. sebagai kwn jauh..sy hanya boleh doakan dr jauh je.. gud luck ya.. prepare kn diri tu.. :)

    BalasPadam
  2. terima kasih ye syukri..
    mudah2mudahan semua nya berjalan lancar..
    insyaallah..

    BalasPadam
  3. assalamualaikum ,, ada satu firman ALLAH s.w.t. mungkin ianya bermanfaat, bagimu :: Firman Allah :Hai orang-orang yang beriman jadikanlah sabar dan shalat sebagai penolongmu, sesungguhnya Allah beserta orang-orang yang sabar. (QS. 2:153)

    BalasPadam
  4. terima kasih ye..Firdaus..
    semoga kita sentiasa bersabar dlm menghadapi hari2 yg mendatang..insyaallah..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...